Tuesday, May 12, 2009

MAHSURI and BLACK DOG BONE - SHOW AT ISTANA BUDAYA WITH DEAREST MAMA






Siapa kata kita akan berubah setelah berkahwin? Siapa kata kita akan lupakan mak ayah kita bila kita dah kawin? Siapa kata kita akan lupakan kawan apabila sudah bergelar isteri? Sebenarnya, terpulanglah pada kita untuk usahakan agar kita tetap dapat menjaga hati semua orang dan sedaya upaya dapat meluangkan masa bersama mereka. Kita berusaha menjaga tanggungjawab pada suami yang tercinta tetapi kita tidak lupa pada ibu kita yang telah menjaga kita sejak kita dilahirkan. Begitu juga dengan sahabat-sahabat baik kita, siapalah kita tanpa gelak ketawa mereka?

I had a wonderful time with my mother when I watched MAHSURI with her. Abg man gave us 2 free tickets and it was so great to be able to see my mum enjoying herself watching MAHSURI, whole heartedly. 1 thumbs up for MAHSURI! This is my 1st time, a night alone with mummy dearest since I got married. She thought I have forgotten about her. How could I? She is my number one love. And Abg man knows I miss my mom very much, our time spent is quite limited now since I am always trying my best to be in KL with my husband. And mama had fun that nite, we went for Nasi Lemak Antarabangsa and durian treat. Abg man is also trying his best to be an understanding son-in-law.

2 more free tickets for me and Hanita, we had a blast with Black Dog Bone. Girls had fun that nite! Abg man was working while both Han and I were dancing with the music. Tq my hubby for giving me the opportunity to spend time with my girlfriend. 

No comments: